Re: temperatura P4 3.0 HT

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 18:39:01 MET

Dnia Sat, 25 Dec 2004 17:36:20 +0100, Sander napisał(a):

> A może masz słaby zasilacz ?

zasilacz mam w miare wydajny, jeszcze :)

> O zawieszenie jest trudno, wszystko jest sprawdzane
> i chodzi pod największym obciążeniem bez problemu.

jeszcze jedno mnie zastanawia, jakim sposobem na p4 z rdzeniem northwood
(bo 2,4C to northwood) osiagnales temp 74 stopnie na zalmanie 7000???
Oszalales? na boxowym wiatraku ja mialem na swoim podkreconym celku 66
stopni max (a wiecej niz 100W wydaje ciepla), a teraz to nie przekracza
50-51 i wiatrak kreci sie na 1250rpm.
Jak Ty to zrobiles? :) Nie szkoda Ci bylo kasy na Zalmana skoro dalej masz
piekarnik w kompie?:)

ps. jesli uzales to za zlosliwe to przepraszam z gory, nie mialem takiego
zamiaru.
Ale naprawde mi cos nie pasuje. 74stopnie! Szok! :)

--
Zethon
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)