Re: P4 i gwarancja

Autor: Mick <mick1_at_goooo2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 18:24:52 MET

> Chodzi mi o gwarancję na Pentium4. Żaden zestaw komputerowy. Procesor z
> wentylatorem boxowym. Chce go wymienić na inny. Co z gwarancją na procesor
> wtedy?
>
> Takie to trudne do zrozumienia?
szczerze mowiac dosc trudne
chcesz wymienic tylko wentylator czy wentylator z radiatorem?
Co poodkreceniu wentylatora od radiatora, to szczerze mowiac niewiem.
A co do utraty gwarancji przy zdejmowaniu radiatora z procesora, to jak
wyobrazasz sobie oddanie procesora na gwarancji albo wymiane na inny bez tej
czynnosci?