Glosniki 5.1 (P5900 vs Genius sw 5.1)

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 17:44:30 MET

Witam

Zastanawiam sie nad zakupem glosnikow 5.1 w zwiazku z tym mam kilka
pytan:

1) Do zestawu P5900 Creativa dolaczony jest przewodowy pilot, mam
pytanie czy podlaczajac do niego sluchawki, mozna traktowac pilota
jako potencjometr, zn sciszac i zwiekszac glosnosc na sluchawkach ?

2) Czy w przypadku ustawiania subwoofera, musi sie on znajdowac z
przodu czy moze byc ustawiony np z boku ?

3) Czy do zestawu Genius SW 5.1 Home Theater mozna podlaczyc
sluchawki?

4) Jaka jest roznica w jakosci dzwieku miedzy zestawem 5900 Creativa,
a Geniusem (drewno vs plastik)?

5) Czy w glosnikach Geniusa jest zaczep zeby mozna je bylo powiesic na
scianie ?

6) Czy miedzy kartami Sb Live! 24 bit, a Audigy 2 ZS bedzie duza
roznica jesli beda one wspolgraly z jednym z 2 w/w zestawow, chodzi mi
o jakosc dzwieku.

7) Czy to prawda ze Audigy 2ZS w wersji BOX ma pozlacane wtyczki, a
jesli tak to czy jest duza roznica miedzy wtyczka pozlacana a zwykla
metalowa (wersja OEM - jak przypuszczam)

Pozdrawiam
Szymon