Problem z zasilaczem ?

Autor: pope <loko_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 17:14:10 MET

Witam wszystkich.

Niedawno pisałem o moim problemie dot. kupionej płyty i procesora (Abit NF7
+ Sempron 2400), po których zainstalowaniu komp nie chce ruszyć. Z bios
beepów wywnioskowałem że problem tkwi w "power supply",a mój zasilacz to
jakiś 300 watowy noname. Podłączyłem na starcie tylko płytke, procek, ram i
karte graf. i wydawało mi się że wszystko powinno ruszyć w końcu nie jest to
cały załadowany sprzętem komputer. Ale nadal było to samo - 2 sekundy beep,
4 sekundy przerwy itd. Czy to możliwe że mój zasilacz jest za słaby żeby
pociągnąć tę płytę ??

dzięki za dobre rady
M. Skowronek