Re: sempron czy celeron

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:53:42 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 20:06:22 +0100, Kapsel <kapsulski@poczta.onet.pl>
napisał:

> Przepraszam, ale takie cenniki jak to, to se mozna w tylek wsadzic.

Ja tez przepraszam za wyrażenie ,ale głupoty piszesz.To cennik firmy
POWERCOMP z Torunia z ktora mamy juz za soba trzy udane transakcje.Zawsze
wszystko odbywało się exspresowo i profesjonalnie.Sprzet jest objety
gwarancją producenta i są do niego dołączone wszystkie papierki!

> Strona w interii, cennik znikad. Ani firmy ani nic. Rownie dobrze celek
> moglby tam kosztowac 5zl.
>
> A faktem jest ze na katowickiej gieldzie boxowego semprona - co prawda
> 2200+ - kupilem za 190zl.

Nie zaprzeczam.Ceny są przerózne i sam juz spotkałem się z tym gdy cena za
to samo różniły sie nawet o 100zł

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)