Taki zasilacz starczy?

Autor: Raph <neo_n_.fuck.you_at_spammers.poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 16:11:58 MET

Sprawa wyglada tak, ze mam Durona 1 Ghz, plyte ECS, 256 MB Ram, GeForce
2MX, HDD Samsunga, Nagrywarke CD-RW Lite-ON i karte dzw. Soundlaster
5.1. Chcialem dodac do tego jeszcze nagrywarke DVD, ale najpierw
wolalbym sie zajac zasilaczem. Mam jakiegos 300 W Megabajta, ale to
pewnie nic dobrego i boje sie, ze jak dodam jeszcz jeden naped to moga
byc jakies problemy. Pewnie ten PSU tych 300 W tak na prawde nie ma.
Chcialem kupic takiego 300 W Chiefteca:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12152 Myslicie, ze wystarczy?
Rozchodzi sie tutaj takze o kaske, bo nie warto chyba wydawac 200 zl na
360 W Chiefteca do takiego kompa?

--
**Rafal "Raph" Grzegorek**
**Gadu-Gadu: #3307817**Tlen: raph007