Co o nim sądzicie? Laptop ASUSA2532DCB

Autor: Michał Makowski <daszgjkajlaj_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 15:42:23 MET

Witam
Musze kupić sobie laptopa do pracy/rozrywki. Przeglądałem oferte i wybrałem
ASUSA A2532DCB za około 2900 netto.
http://www.asus.pl/_content/art_423.php Zastosowanie to Internet,
programowanie, filmy, w miare nowe gierki (na doom3 nie licze :), ale HL2 ma
obiecujące parametry minimalne (TNT! :D) ), mobilność.

 I tu mam parę pytań co do niego:
- ile on wytrzyma na bateriach? Nigdzie tegonie moge znaleźć :( Jedynie
rozbieżne informacje na temat pojemności baterii. Widziałem Li-Jon 2200,4000
i 4400mAh. Jaka jest dokładnie w tej hurtowni, dowiem się dopiero w
poniedziałek.
- co z oprogramowaniem/sterownikami? Nie mogę znaleźć nic o tym modelu na
głównej stronie producenta. Czyżby to był starszy model??? Tam są głównie
kompy z radkiem 9600, a taka karta ze względu na cene odpada i tak.
- co w ogóle o nim sądzicie? Jest jakaś alternatywa w niższej cenie? (więcej
nie dam na pewno)
- mam obecnie stacionarny Atlon XP1800+ ECS K7xxx 256MB FX5700, czy duza
różnica w wydajności w grach bedzie? Tam jest znacznie szybszy procek, tylko
ta grafika z 32mb ramu mnie troszke martwi.
- znacie jakąś stronke z testem tego nootebooka? Nic nie znalazłem, a w
googlach tylko są dwie wzmianki :/

Pozdrawiam i za pomoc z góry dziękuję