Re: Liteon 832s qrwa

Autor: Marcin G <marcin_at_pocztex2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 15:17:22 MET

Użytkownik "peterphk" <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cqjhc8$3cn$1@news.dialog.net.pl...

> kazda firma jest dobra do momentu kiedy nie zacznie robic totalnej
> masowki ... a co do producentow plyt to nie znacza juz nic ... CIACH

Święta prawda. Co prawda nie wypowiem się na temat nośników DVD +/- ponieważ
nie mam takiej nagrywarki, natomiast większość płyt na rynku poza nadrukiem
z wierzchu niewiele się różni między sobą. Wiele firm bazuje tylko na marce
a nie na jakości nośnika. Mam nagrywarkę cd-r liteona model LTR-48246K,
który nagrywa płytki max x 32 powyżej psuje nawet najdroższe. Kupiłem kiedyś
100 Esperanzy, ok 15 z wierzchu w ogóle nie chciało się wypalić, z ok. 10
poodpryskiwał nadruk z wierzchu. Do tej pory przetrwało ok 50szt. (przez 3
lata) Niedawno kupiłem Emtec'i czyli dawne Basfy i również są nie najlepsze.
Zapłaciłem za 100szt. 80zł. Wierzchni laminat nierówno wylany na powierzchni
CD, ale nagrywają się i odczytują w miarę ok, ze 100 zmarnowało się ok 10. 2
tygodnie temu zakupiłem na WGK 100szt płytek Creation w eleganckim pudełku z
ładnego plastiku za 55zł i wypalają i odczytują się super. Wypałiłem na
razie 50 szt bez żadnych strat. Za 55gr /szt naprawdę fajne płytki. Nie
zawiodłem się jeszcze jak do tej pory na Verbatimach, Sony, Platinum, Dysan
i Acer ale one są droższe a te Creation w niczym im nie ustępują.

pzdr
Marcin