info o kreceniu R9500 w tym smietniku...

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 14:54:27 MET

Ktos kiedys powiedzial, ze internet to taki smietnik... czasem bolesnie
odczuwam jak duzo w tym racji :)

I wlasnie usenet traktuje jako taka perelke, gdzie ilosc opini-smieci jest
duzo nizsza niz gdzie indziej (np. na forach :D) chocby ze wzgledu ze nie
tak znow latwo tu trafic ;)

Ale do rzeczy:
od paru godzin w googlach szukam i rozczytuje sie i mam coraz wiekszy
zametw glowie, moze wiec ktos zyczliwy podpowie, bo wiem ze duzo materialu
jest wokol ale najkrocej mowiac jest on tak rozbierzny ze nie wiem kto ma
racje.

Mam radka 9500. Jakis Mintowy, ramu 64MB. Swego czasu bylo glosno o
podkrecaniu tych kart, ale opinie KTORE z nich daja sie podkrecic sa
skrajnie rozne. Podobnie jak sposoby na wyciskanie tej dodatkowej mocy.

W tej chwili mam zapuszczony jakis ATI Tray Tools ktoremu kazalem szukac
gornej granicy core speeed. Teraz mam ze standardowych 270 jakies 361 i
ciagle pisze ze nie ma artefaktow. Zapowiada sie niezle...

No ale pytanie konkretne - mam jakies problemy z przechodzeniem do senda -
czy ktos zyczliwy pomoglby mi znalezc jakies materialy w temacie, albo
pokazal jaki soft pomoze poznac mozliwosci karty i je osiagnac? Bede bardzo
wdzieczny za pomoc, bo sam juz nie wiem co ta karta moze po przeczytaniu
ton materialu gdzie kazdy wie swoje :]

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl