Re: Liteon 832s qrwa

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 11:05:08 MET

Sat, 25 Dec 2004 10:54:48 +0100, na pl.comp.pecet, KILu napisał(a):

> ...co nie zmienia faktu, że 812s nie ma żadnych problemów z ich nagraniem
> (firmware sprzed ok. dwóch miesięcy). Podobnie z O NIEBO gorszymi
> Crystalami itp. shitem.

Zazwyczaj dobra nagrywarka dobrze sobie radzi i z gorszymi jakosciowo
plytami. Pomijajac wiec techniczne niedorobki (niewywazenie itp.),
zazwyczaj nagrac sie da (inaczej przeciez nie sprzedawalyby sie takie plyty
wcale).

Prawdziwy problem pojawia sie gdy chcesz skorzystac z nagranych danych
powiedzmy po roku czy dwoch. Mam pare takich esperanz, ktore musialem
odzyskiwac jakimis specjalnymi programami przy predkosci odczytu x1. Jakies
80% mam, reszta poszla sie kochac.

Z crystalowymi Verbatimami nie mam za to zadnych problemow. Owszem,
wszedzie sie trafiaja wadliwe produkty, ale wlasnie ich procentowa
zawartosc swiadczy o ogolnej jakosci produktu. Fakt, ze kazdy ma swoje
doswiadczenia i moze akurat ja trafilem na wadliwe esperanzy, ale po tym
jak u kolegi zobaczylem jedna taka z lakierem zawinietym jak karta papieru
w rulon to juz nigdy czegos takiego nie wsadze do napedu.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl