Re: Kupilim DVD...

Autor: Kubaz <kuba-z_at_wywalto-tlen.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 03:12:22 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek" <prosze@czytac.fontem.lucida.console9> napisał w
wiadomości news:cqig2i$ffb$1@korweta.task.gda.pl...

> "Kubaz" cqieri$7vj$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jakich płyt używałeś i ile wypaliłeś? :)

przewaznie nagrywam na esperanzach, ile? trudno powiedziec nie licze:) ale w
sumie bedzie kilkaset (moze kolo 400)

> Na jakich szybkościach nagrywałeś,

jak muzyke to jakie 8x, gry i inne to jakies 40

> jaka
> jest maksymalna w tej nagrywarce

48

> i czy
> sprawdzałeś te płyty w nagrywarce, czy
> także w innych napędach? :)

w inncyh tez, w swoim CD rowniez LG no i u innych jak trza bylo:)

> U mnie (ToshibaDVD) Nero na TDK CD-RW
> zapisuje gorzej niż inne programy na
> Vobisach itp. płytach.

Ja od 2 lat nagrywam na nero 5.5 i nie widze potrzeby i mozliwosci zmiany na
co innego:)

--
Kubaz