Liteon 832s qrwa

Autor: yezooz <uss-green_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 03:02:24 MET

witam!

jestem zalamany z powodu gowna jakie zakupilem ktore mialo byc podobno
lepsze od najnowszych produkcji Liteon. kupilem, nagralem kilka plyt
(esperanze + i -) i bylo ok. potem firmware do najnowszego, troche przerwy
w wypalaniu i ... przypadkowo odkrylem ze plyty ktore nagralem po
upgrade'dzie (tak mi sie wydaje ze od wtedy) sa nie do odczytania.

Niby normalnie nagrywa wszystko pieknie (Nero) ale jak juz dam weryfikacje
danych to wyswietla blad ze nie moze zamontowac woluminu czy cos takiego.
Zmarnowalem juz kilka plyt i w mojej sytuacji to zalamka totalna, chcialem
oszczedzic na plytach dzieki wypalarce DVD a poki co jestem zalamany :(

Aha, powrot do starego firmware'u oczywiscie nic nie daje. Teraz jest
wersje VS0E a oryginalnie mialem VS0B. Probowalem kilka podmianek w rozne
strony (tylko oryginalny soft) i caly czas to samo...

Moze ktos jest w stanie mi cos doradzic/pomoc ? Czy pozstaje raczej tylko
serwis ?

pozdr.