Re: Co myslicie otym ....??

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 01:10:31 MET

> Ja bym sprawdził na jakich kartach grafiki te monitory chodzą. Mój
> brat i
> kumpel kupowali jednocześnie monitory LG 19" i jest tak:

Prawde mowiac cholera wie :) One sa z przetargu. Jedno jest pewne -
nie maja grafiki zintegrowanej :)
Jednak czasami przy tych samych komputerach stoja stare monitory (bo
nowe powiedzialy 'ja juz mam dosc') np AOC czy Belinea, czasami
Samsungi... I poza Samsungami 753 to generalnie wszystkie maja
zdecydowanie lepszy obraz...

> 1. braciszek ma ATI Radeon 9600 i obraz żyleta, można przy nim
> przyjemnie
> siedzieć bez obawy o oczy i artefakty na ekranie
>
> 2. kumpel ma jakiś tani Geforce MX 200 i jak siądę u niego przy
> kompie to
> już po 2 minutach oczy zaczynają mnie boleć - obraz faktycznie drży,
> jest
> nieostry. Nie podejrzewam tu wady monitora - nie przeszedł by
> żadnego testu
> jakości z takimi wadami.

A ja na moim Philipsie 109P40 niedawno zmienilem GF2MX400 Winfasta na
Radeona 9550 Gigabyte'a i rzeczywiscie obraz jest ostrzejszy, ale na
GF byl i tak bez porownania lepszy od tamtego CZEGOS (to ma gorszy
obraz od mojego starego Hyundaia DeluxScan 15G+ 15" na w/w GF). Moja
dziewczyna ma Asrocka z wbudowana grafika SISa i Iiyame HF703. Obraz
jest taki troche rozmyty (na poziomie GF na moim Philipsie), ale
zdecydowanie lepszy od CZEGOS zwanego ezFlatron.

Poza tym monitor przechodzi kazdy test :) Wystarczy, zeby spelnial
normy producenta, a juz reszta to kwiestia kombinowania firmy...

--
pzdr.
MiW