Re: karty sieciowe...

Autor: stefe <stefe_at_poczta.fm>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 00:57:33 MET

azbest napisał(a):
> Kiedys korzystalem z firmowych sieciowek - 3com.
> Pozniej pojawily sie tansze, ktore nie byly az tak zle, np RTL i podobne.
> Teraz, to co widze to koszmar !
dziwne, od ponad roku (moze troche wiecej) uzywam sieciowki za 15
zlotych na realteku, w drugim kompie mam zintegrowana na SiS900

> Karty sie popsuly,
u mnie dzialaja tak jak powinny

> maj aproblemy przy wyzszych transferach,
okolo 11MB na sekunde...

> a o tych
> zintegrowanych z plyta glowna (nawet 1 Gbit) nie wspomne...
wiec zintegrowane i najtansze karty dzialaja jak najbardziej poprawnie.

> Co jest z tymi kartami ?!!! [...]
u mnie oki :-)

> PS
> Do domku to moze i sie nadaja, ale w firmie to koszmar...
a tego to nie wiem

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834