170s5fg

Autor: michal <michal_at_dns.alatus.com.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 00:31:46 MET

Witam,

Szukam informacji na temat tego monitora. Co możecie mi na jego temat
powiedzieć bo mój zaczyna fiksować... Co jakiś czas losowo przestają
poprawnie reagować niektóre pixele na ekranie. Na przykład na czarnym
tle pali się ciągle jeden biały piksem lub na szarym tle pali czarny
który poprawnie zmienia kolor na biały jak najadę na niego kursorem
myszy. Czy to może być problem z elektroniką bo matryca działa do tej
pory prawidłowo...

michal