Re: sempron czy celeron

Autor: Informatik <jarsoft_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 00:11:34 MET

Bo ASUS to największy szajs na świecie. W życiu bym tego nie kupił. Chyb a
że pod P II. Wtedy to były nawet niezłe.

Ale ogólnie ASUS jest drogi i przereklamowany. Wiem co mówię i proszę nie
nie obrażać informatyków.

Bo jak sądzę z powyższego wątku, to większość z osób w nim uczestniczących
ma blade pojęcie o montażu i prawidłowej konfiguracji komputerów.

Informatyk.

Użytkownik "Maciek M" <foto.amatorDOD@interia.pl> napisał w wiadomości
naimad wrote:
> mam do wybory dwa podobne zespoly rozniace sie tylk oprocesorami :
> sempron/celeron - co wybrac ????
temat rzeka ;-) wlasciciele AMD maja tendencje do obrazania wlascicieli
Intela (chyba z zazdrosci ;-) ) poniewaz sa swieta wiec nie bede wdawal
sie w taka dyskusje.
ja mam celerona D 320 i uwazam to za dobry wybor.
przeczytaj ten artykul
http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=72
i fragmenty tego watku
http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?p=1182637#1182637