Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: allerune <allerune_at_tlen.towytnij.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 22:54:22 MET

Użytkownik "JackEK" <sdf@pol.esp> napisał w wiadomości
news:cqi2i7$ceo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Chieftec 1136H 360W - tani i stabilne napiecia

Czyli to co dostarczane jest razem z nowa obudowa na smieci ?

> Radeon 9600 Pro jakiegos dobrego producenta np: Saphir

Radeon 9600Pro 128mb Sapphire Advantage Edition - 409
Radeon 9600Pro 256mb Sapphire Advantage Edition - 429
Radeon 9600Pro 128mb Sapphire - 449 zl
Radeon 9600Pro 256mb Sapphire - 509 zl
rozumiem ze ten ostatni najlepszy, czy roznica miedzy nimi jest duza ? :)

> ja z tych wybralbym NEC-a, ale rozejrzyj sie jeszcze za oferta samsunga -
> ciesza sie ostatnio dosyc dobra opinia

Niestety nie widzialem tego NECa ale z tego co widze to nizsza linia od
uzywanej przeze mnie, ciekawe jak z jakoscia obrazu.

dzieki za pomoc

--
allerune