Re: Co myslicie otym ....??

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 20:27:06 MET

To jest chyba Caviar SE ? Nie sa podobno takie zle...

Traxtor (czyt. traktor) :)
Ja tam wole Seagate'a - cichy przynajmniej. I mam juz druga Barracude
(IV 40tka kolo 4 lat i VII 80tka swiezutka).

> A ja słyszałem juz nie raz ze Samsung sie psuje bardzo (ale jego +
> cicho chodzi) i Maxtory tez ulegaja psuciu ale mniejszym a WD Seaget
> wydaje mi sie ze sa dobre ja mam teraz Seaget i chodzi mi bez
> zarzutu juz od 4 lat....

Kazda firma miala lepsze lub gorsze okresy. Samsung daje 3 lata
gwarancji - jakis powod musi byc...

--
pzdr.
MiW