Re: smarowanie athlona 64

Autor: Grzegorz R <_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 20:24:19 MET

Użytkownik "x4y4" <xxxxyyyy@op.pl> napisał w wiadomości
news:cqg7ih$ks3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Podarowalem sobie odrobine luksusu na swieta i zmienilem wreszcie mojego
> starego asrocka ks8x na asusa k8n-e dlx
> z wifi + Athlon 64 BOX 3000.
> Tyle ze hm jakos tak przeszukalem to pudeleczko z athlonem zerknalem na
> radiator i nigdzie nie ma sladu jakiegokolwiek tworzywa typu pasta
chlodzaca
> czy tez naklejka na radiator :-(
> Czy procesor ten nie wymaga takiego ustrojstwa? W sumnie to zostalo mi
> jeszcze troszke pasty z poprzedniego zakupu wiec spoko moglbym ciapnac.
Czy
> nie bedzie to czasem niemile widziane w tym CPU? :-)

Nic mu sie nie stanie , pasta ma za zadanie wyrownac nierowna powierzchnie
procesora i radiatora i zapewnic idelany kontakt miedzy nimi. Inaczej
mowiac zapycha pory w radiatorze i procku. Zawsze warto ja dac ..nie da sie
tak idelanie wypolerowac radiatora aby byl gladki. Tylko nie naciap jej za
duzo bo uzyskasz odwrotny efekt ....