Re: Co myslicie otym ....??

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 20:06:17 MET

*JackEK* wrote:
> to juz nie ma az takiego znaczenia - bierz cos markowego co ci sie
> podoba - Logitech, Creative, Microsoft, A4Tech

Zależy, jak do shooterów lub innych zastosowań wymagających
dużej precyzji, to ma ogromne znaczenie. Obecnie bym brał
Microsoftu, albo IE3 albo IE4. Sam mam Mousemana Dual Optical
i bardzo sobie go chwalę. Wcześniej myślałem, że to strata
kasy wydawać ~200zł na myszkę, ale zmieniłem zdanie - warto.
Dla komfortu pracy i zabawy. Jeśli jednak komp ma być do
klikania tekstów w wordzie itp. typowo biurowych zastosowań,
to można brać coś jak najtańszego.

> Ja popieram takie cos:
> ATA - Maxtor
> SATA - Samsung