Re: sempron czy celeron

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 19:25:17 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 17:57:55 +0100, Vulcan
<genomvul@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:

> Niestety muszę cię zmartwić, miałem przyjemność porównywać z kolegą,
> Celka
> 2,8 na plycie intela z Duronem 1,6 na plycie AsRocka i musze cię zawieść
> ślepy wielbicielu Intela, tym że celeron przegrał;(

Ciekawy jestem co to za testy??"celeron przegrał" brzmi to jak wynik
pojedynku w UT a nie jak wynik testu dwóch procesorów.Porównywaliscie
celka i Durona...pod jakim katem?Chyba mi nie powiesz ze pod każdym bo w
to to juz napewno nie uwierze.A... jakiego celka??Prescota?

ymi. oczywiście ze intel robi bardzo dobre procesory,
> tylko ze kolega pytal czy lepiej semprona czy celerona i wszyscy mu
> uczciwie
> odpowiedzieli ze semprona bo

Nie wszyscy.Poczytaj dokładnie.Ja zdecydowanie polecam Celerona

> i lepszy
nie zgadzam się

> i tanszy.
to tez nie prawda.Celeron D 2.4 GHz(box) jest w cenie Semtrona 2500+(box)
http://justok.w.interia.pl/pro.htm

> ale w jego wypadku
> lepszym rozwiazaniem jest sempron.

Polecam Celerona

> A tak na serio to jezlei kolega pytajacy ma mozliwosc to nie ch kupi
> sobie
> bartona, gdyz parametry bartona i semprona sa takie same tylko ze barton
> ma
> 256kB pamieci cache wiecej.

I kosztuje odpowiednio wiecej. OEM 2500+ okolo 440zł+do tego wentylator.

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)