Zawieszanie sie - dziwna zaleznosc

Autor: Vegavin <vegavinWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:52:51 MET

Witam
Mam Celerona 766 na Abicie BE6II, Ge-Force 2MX, Sound Blastera 128, siakis
zasilacz no name chyba, jest napisane tylko: "Model: 253ATX". Mialem Winde 98,
normalnie chodzilo to juz z rok zdaje sie i od jakiegos czasu komp zaczal sie
zawieszac sie kompletnie (tylko twardy reset go przywracal) glownie na
reklamach flashowych, ale czasem tez w czasie przewijania stron, kilkania na
lacza. To byl IE 5.0. Zapodalem 6.0 - to samo. Zapodalem Opere 7.11 - to samo.
Format C i zainstalowalem Wina 2000. To samo.
W takim razie pomyslalem ze to jakis podzespol sie rypl. Wyjalem pamiec -
wsadzilem inna - to samo. Zamienilem karty graficzne - to samo. Niestety
zasialcza czy plyty nie mam skad pozyczyc, wiec nie sprawdzalem.
Ale odkrylem cos, co mnie zdziwilo. Mianowicie po zmianie palety kolorow na 256
(bez wzgledu na rozdzielczosc czy odswiezanie) problem zniknal. Przy 16, 32 czy
24 bitach (na karcie Intel740) zawiesza sie. Przy 256 kolorach - nie.
No i moje pytanie: co moze byc przyczyna i jak to rozwiazac?
Macie jakies pomysly?

Pozdrawiam
Vegavin