tablet Medion/Aiptek pod win XP --> PROBLEMY

Autor: Grzegorz <niemamadresu_at_yahoo.com>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:28:58 MET

Czy ktoś używa takich tabletów pod Win XP i mógłby napisać czy działają ? W
szczególności interesuje mnie jak są widziane w meneżderze urządzeń - jako tablet czy
urządzenie USB interfejsu HID ?

U mnie tablet Medion niby chodzi na sterowniku Aipteka ale raz działa raz nie działa
- wygląda to tak jakby sterownik myszy ,,przesłonił'' sterownik tabletu. Raz 1 cm
ruch na tablecie powoduje przelot kursora po całym ekranie, innym razem sterownik
tabletu sie uaktywnia i 1 cm na tablecie to 1 cm ruchu na ekranie. Wkurza mnie to
maksymalnie...

Próbowałem na różne sposoby instalować to dziadostwo (bez myszki z myszką itp) ale
efekt zawsze jest ten sam.
W meneżderze urządzeń tablet uwdiczniony jest jako urządzenie interfejsu HID i nie da
się auktualnić sterownika do właściwego bo sterownik zarówno z płytki od tabletu jak
i ze strony Aipteka jest w postaci SETUP.EXE oraz CABÓW których nie da się ręcznie
rozpakować a Windows domaga się plików INF...
 Zresztą wydaje mi się że to co się instaluje podczas automatycznej instalacji nie ma
postaci ani pliku INF ani SYS ani DRV tylko EXE, DLL itp więc nawet nie wiem jak
miałoby to w ogóle zadziałać...

Proszę o jakąkolwiek poradę, opinię bo już skończyły mi się pomysły!

--
Grzegorz