Re: sempron czy celeron

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 13:56:03 MET

Fri, 24 Dec 2004 10:38:46 +0100, na pl.comp.pecet, Maciek M napisał(a):

> temat rzeka ;-) wlasciciele AMD maja tendencje do obrazania wlascicieli
> Intela (chyba z zazdrosci ;-) ) poniewaz sa swieta wiec nie bede wdawal
> sie w taka dyskusje.
> ja mam celerona D 320 i uwazam to za dobry wybor.
> przeczytaj ten artykul
> http://www.egielda.com.pl/?a=10&id=72

Przeczytalem :)

Ale tam panowie stawiaja na plus, ze w intelu mozna latwo sie przesiasc z
celka na p4. Pusty smiech, patrzac pod katem tego co intel wyrabia ze
swoimi podstawkami i na to ze takiego socet A nie wspomnieli.

Artykul w podsumowaniu wyraznie probuje przeciagnac strone na celerona.
Wyglada to sztucznie, bo cena jest wyraznie wyzsza. Pieprza ze ceny
podobne... ehehe... no prosze - komputronik
- AMD Sempron 2400+ BOX 277,-
- Intel Celeron D320 2.40 GHz BOX 401,-

Jak to sa podobne ceny to ja nie wiem. Zreszta, robcie co chcecie, faktem
jest ze AMD zdobywa coraz wieksza czesc rynku i nie potrzebowal do tego tej
pompy jaka towarzyszy kazdemu nowemu prockowi intela. I nie ma sie co
klucic, faktem jest ze AMD dorownuje z powodzeniem Intelowi, a przy tym
jest tanszy, wiec kupowanie intela ma cel tylko w pewnych szczegolnych
sytuacjach. I nikt mi jeszcze sensownej opini przeciw nie postawil poza
pustym gadaniem i durnymi, sztucznie pisanymi testami.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl