Re: plyta P³yta GigaByte GA-7N400Pro2 i dysk sata

Autor: oizo <oizo_at_autograf.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 11:51:05 MET

U¿ytkownik "ryniu" napisa³ w wiadomo¶ci ...
> No i mam problem, komputer po zaistalowaniu systemu (winxp) dziala
> niestabilnie. Sa problemy z zainstalowaniem sterownikow sata. po
wylaczeniu
> raidu w biosie troszke lepiej, ale system nadal wykrywa jakis kontroler
> raid. Po zainstalowaniu sterownikow windows wiesza sie podczas
uruchomienia.
> Moze ktos juz uruchamial cos takiego i wie co zrobic.
> Bylbym wdzieczny ze opis krok po kroku, bo swieta ida, a komp nie dziala:(

ja mam ta sama p³yte , i dysk 160GB Samsung SATA
Kontroler SATA ustawi³em w biosie jako BASE (jest tez do wyboru RAID).
Podczas instalacji win2000 (podobnie jak w XP) wciskam F6 i podaje mu z
dyskietki sterowniki do SATA.
System dzia³a dobrze - sterownikow SATA juz wgrywac ponownie nie musze.
Mam tez dysk Maxtor 120GB PATA pod³aczony do kontrolera RAID oraz DVD-rom ,
CD-rom , CD_RW i DVD-RW pod³aczone do kontrolerow IDE.

Wszystko chodzi stabilnie a mam tez duzo kart rozszezen !!!