Re: lcd 19 - kiedy kupic?

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 11:35:03 MET

In news:cqgp3c$5p3$1@nemesis.news.tpi.pl,
houseofjazz <USUNmarcinDUZEmoczyrog@wp.LITERYpl> typed:
> Upatrzylem sobie Belinee 19" (101905). Namierzylem ja w sprawdzonym
> sklepie za 1600pln. Czy oplaca sie ja kupic za ta cene tuz po
> swietach, czy lepiej poczekac jeszcze jakis czas?
> Sa jakies progrony co do cent lcd 19" ?

news z www.frazpc.pl

Jeszcze większa obniżka LCD - 22:22
Jacek Soplica
Kilka tygodni temu pisałem o informacjach LG/Philips, które poinformowały,
że w czwartym kwartale 2004 roku ceny paneli LCD spadną o 10 do 15%. Jak się
teraz okazuje, według informacji tego samego konsorcjum, obniżka osiągnie
pułap aż 20%. Co więcej, kolejny spadek 10-20% spodziewany jest w ciągu
pierwszych sześciu miesięcy przyszłego roku. Obecnie na zachodzie, monitory
17 cali można nabyć za 240, a 19 cali za 340 Euro.

pzdr.

trzmiel