Re: dysk 2,5" - wytrzymalosc :)

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 10:44:18 MET

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <ROT13_xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w
wiadomości news:cqfkpo$8ki$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sorry, sugerujesz, że głowica może się poruszyć i uszkodzić talerz? O ile
> wiem to głowicę przytrzymują elektoromagnesy czy coś, wiec się nie
> poruszy.
> A z własnego doświadczenia: woziłem, w hardkorowych warunkach, dysk 3,5"
> [WD800JB] na rowerze. Obecnie na nim stoi mój system, dysk bez zarzutu.

Raz czy dwa razy nie zaszkodzi. Mojemu znajomemu padał każdy dysk, który
woził (samochodem) codziennie z domu do pracy i z powrotem. Średni czas
życia takiego dysku to było na oko jakieś 2 lata.

Aha, i to nie zdażało się tylko jednemu znajomemu - ale 3 różnym osobom,
które w ten sam sposób archiwizowały swoją codzienną pracę i wozili codzień
dyski z domu do pracy i z powrotem. Oczywiście mowa o dyskach 3,5".

Jeśli chodzi o 2,5" to IMHO one mają w sobie jakieś ulepszenia, które
powodują, że nie powinno im zaszkodzić noszenie. Albo zaszkodzi im to mniej.

pozdrawiam
jahu