Problem z podlaczeniem klawiatury muzycznej CREATIVE :(

Autor: Escorpion <escorpion_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 03:06:32 MET

Witajcie!

Kupilem na prezent te klawiature:

http://pl.europe.creative.com/products/product.asp?
category=8&subcategory=234&product=9389

i teraz mam problem. Ma byc podlaczona do laptopa. Klawiatura jest na PS/2,
a laptop ma tylko USB (2.0). W Media Markt gdzie ja kupowalem, jako
rozwiazanie polecili HUBa z przejsciowka PS/2 - USB.

Zainstalowalem wszystko zgodnie z instrukcja. Laptop widzi klawiature, ale
nie widzi MIDI, tzn. moge wprowadzac tekst, ale nie moge grac muzyki. Czy
jest na to jakas rada (moze cos nie tak z USB)?

Jak sie domyslacie sprawa jest bardzo pilna, bo zostalo juz tylko
kilkanascie godzin do pierwszej gwiazdki.

POMOCY!