Re: Jak przeslac dane - 2 pc - kabel sieciowy?

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 02:22:17 MET

Hanibal wrote:

> Ale pewnie na dobrym sprzęcie. A u mnie jest w parze pentium 100 -
> kopiowanie plików to tragedia (chociaż podział łącza idalnie chodzi). I w
> jedną i w drugą strone jest to samo - powolny przesył i zrywanie plików,
> sieciówki 100 Mb.
>
> Wie ktoś dlaczego tak może się dziać ???

Zakładając w pełni sprawne i nie obciążające na max CPU przy
jakimkolwiek transferze sieciówki - może niezacisnięte prawidłowo
wszystkie "żyły" we wtyczkach? AFAIK takie niedociśnięcie może się
ujawniać przy wyższych transferach - spróbuj może jeszcze raz "zarobić"
wtyczki, ew. zastosuj też dla dodatkowej pewności skretkę kat. 5e ?

Pzodrawiam