Re: Sempron 2200+ nieco podkręcony.

Autor: Redart <redart_at_op.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 01:53:05 MET

Użytkownik "Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:jngms0tcnc81urahd247ftci64or3h032d@4ax.com...
> Witam,

> Coś mi się wydaje że chyba nie masz racji. Mam Semprona 2400+.
> Puszczony na szynie 200MHz dalej jest w BIOSie i Windowsie
> rozpoznawany jako 2400+. Dopiero Everest pokazuje w zakładce
> Podkręcanie 2800+ (przy czym wyraźnie wskazuje, że jest podkręcony z
> 2400+).

W win2k (po podkręceniu magistrali do 212, czyli razem 424 Mhz)
pokazuje "amd sempron(tm) sempron 2600+" i tyle też wychodzi w testach
(1910 Mhz). Tak więc częstotliwość zmieniła magistrala a razem z nią i
pamięć i procek. Przykładowe wyniki testów programem Hot CPU tester 2 lite:

fsb: 166Mhz/211Mhz
CPUID: 2200+/2600+
Clock: 1500/1912 Mhz

Integer benchmarks