Re: Zestaw - sugestie.

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 00:53:30 MET

> Samsung to bardzo kiepski wybór !
> Jak nie masz kasy to weź Philips, CTX, Miro - są
> 100 razy lepsze !
> Choc 15-stki są nie drogie i mozna się pokusić o jeszcze lepsze firmy, ale
> to już nie w założonej na cąły zestaw cenie....

a przepraszam samsung to niby dlaczego taki kiepski wybor ? bo koledzy
na grupie tak mowia ? ja mam samsunga 172x i jak dla mnie na tle innych
wypada bardzo dobrze i napewno nie mam sie czego wstydzic , praktycznie
zero smuzenia , katy calkiem spoko a kolorki bardzo ladne i zywe !
kolezanka ma 152x i tez jakos nie narzeka. ba! nawet jest zadowolona :)
a design serii x mi osobiscie bardzo sie podoba. w kazdym razie samsung
to napewno nie _bardzo kiepski_ wybor !

pozdrawiam !