Re: Zestaw - sugestie.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 00:29:38 MET

*Jerry.J* wrote:
> Samsung to bardzo kiepski wybór !
> Gorszych dysków twardych niema !

Ciebie chyba Chrystus opuścił.
Samsungi obecnie są bardzo dobrymi dyskami, do tego są ciche.

> Polecam Seagate (najlepsze) albo WD / IBM / Fujitsu
> i przynajmniej 160 Gb (mniejszego się nie opłaca)

Seagate OK, WD głośne. Fujitsu chyba od dawna nie robi dysków 3,5?
Jeśli tak, to całe szczęście, bo były strasznie padliwe.
Uprzedzając pytania - miałem MPG3409AT. 2 sztuki. 1 padł po 2 tyg,
drugi po 10 mies. Na Allegro wala się masa takich, wszystkie
padnięte i z tymi samymi objawami. IBM... miałem jednego w życiu,
niestety DTLA 30GB, więc padł.

Ja bym teraz wahał się między Seagate a Samsungiem.

Flopa weź dowolnego, to nie ma znaczenia. CDRW może być LiteOn, są OK.

> Creative to pierwszorzedny wybór !

Są lepsze karty dźwiękowe.

> Może być, ale ja bym wziął Antec

Za 3x wyższą cenę? To ma być biurowy zestaw, a nie high endowa maszyna
do gier. Ja bym się zastanowił nad czymś mniejszym i tańszym z oferty
Chiefteca.

Jak dla mnie do biura lepiej LCD, wybierz coś, na czym będzie Ci
się dobrze czytało. Nie wiem czy w 15" zdarza się DVI, ale byłoby
całkiem miłym dodatkiem. Wtedy mógłbyś wykorzystać wyjście DVI
w karcie graficznej. Jeśli nie masz zamiaru w nic grać, a monitor
będzie mieć tylko D-Sub, to zintegrowana karta na 99% wystarczy.
Jeśli masz zamiar grać, to R9200SE będzie tak samo dobry jak
zintegrowana karta, czyli beznadziejny.

Obudowa: nie ma sensu wyrzucać kupy kasy na bajerne budy Anteca,
czy 450W zasilacze za 400zł. Zobacz np. to:
http://angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=615
Jak masz dać 200-250zł za jakiegoś badziewnego Modecoma, to już
lepiej dołożyć.

--
Pozdrawiam
Peeter