Re: Monitor LCD-prosba o pomoc

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 23:11:31 MET

Patrycja napisał(a):
> Po niedawnej i wielce efektownej eksplozji starego monitora dostalam w
> prezencie od rodzocow nowiutki LCD LG L1730P Niestety nie bardzo wiem jak go
> ustawic -kolory itp rzeczy są wg bardzo ładne,problem zaczyna sie gdy
> wlaczam film.Na starym monitorze obraz byl calkiem przyzwoity,a tu jest
> jakby przymglony i rozlazły,innymi slowy nieprzejrzysty czesto wyłaza
> piksele.

Zainstaluj sterownik do tego ekranu. http://www.lge.com/support/software.jsp

Przymglenie jest efektem natury ekranów LCD, które w większości mają
niski czas reakcji wyświetlanego obrazu w porównaniu do monitorów.

Obraz jest ostry więc widać nawet pikselizację słabej jakości filmów.
Osobiście dla mnie jest to ogromna zaleta. Szczególnie w pracy z tekstem.