Re: Sens kupowania plyty z SLI pod AMD 64 na s.939

Autor: Moriturus Sav Koog <anubis_at_-wytnij-ks.k.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 23:03:18 MET

krimisek napisał(a):

> Pomysl czy kiedykolwiek w przyszlosci bedziesz chcial wrzucic druga karte

Hm... wiesz napisze tak :

Lekko modyfikujac twoja sygnaturke (mam nadzieje ze sie nie obrazisz:D )

[ Abit NF7 + Athlon XP 2000+@2100MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ Samsung SyncMaster 900ITF + Radeon 8500 LE Hercules 64MB ]
[ Dysk - WDC WD1200JB) + LITE-ON LTR-52327S + FDD 1.44 ]
[ HuntKey BS3000 + Whisper Rock IV -- Spire ]

I lece na tym od ho ho.

I dopiero teraz chce zmienic sprzet bo uznalem ze to ostatni moment aby
go sprzedac i w miare tanio dogonic prawo Moora :)

Nie, SLI nie chce sprawdzac w dzialaniu. Wydaje mi sie ze gf6600 GT
starczy mi na dlugo. Ale jak zaczynalem kompletowac ceny na sieci w
polsce nie bylo plyty na nForce 4 ultra bez SLI. Teraz sie pojawil Giga
Byte i zapewne jego kupie.

Szkoda tylko ze nie znalazl sie uzytkownik ktory ja juz ma. Przydalaby
sie jakas opinia z 1-reki

Pozdrawiam
Moriturus Sav Koog

--