jaki Firewalle zainstalować pod WinXP Prof ???

Autor: Krzych <spam_at_spam.xx>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 18:30:55 MET

Witam

Prosze o poradę jaki Firewalle zainstalować pod WinXP Prof. ?
Chodzi mi o prosty a najlepiej nieobsługowy program i najlepiej w ojczystym
języku.....

Który polecacie dla amatora w tej dziedzinie ?
Słyszałem że Kerio jest dobry ale działa tylko 30 dni....
A tak wogóle porównywałem u kolegi reakcję Firewalle Kerio z innym..... Tam
gdzie kerio niereagował inny zgłaszał podejrzane strony....
Sam nie wiem - nieznam się....

A tak przy okazji jaki program antywirusowy darmowy polecacie w parze z
Firewalle.....??

Liczę na pomoc i z góry dziękuję,
Pozdrawiam,

--