Re: Napęd DVD LITEON SOHD-167T

Autor: slawek_xl <slawek_xl_at_poczta.AS.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 18:19:23 MET

FOX28 napisał(a):

> chodzi o odgłos zaraz po zamknieciu tacki z płyta, jak zaczyna sie rozpedzać

Rozumiem, ale pytałem czy to taki sam odgłos, jak w sytuacji jaką
opisałem. Z odpowiedzi wnioskuję, że jest to inny dźwięk. Prawdopodobnie
chodzi o sprzęganie płyty z napędem. To dzieje się w centrum płyty poza
obszarem zapisu, więc chyba nie ma się co przejmować. U mnie obydwa
odgłosy są podobne ale to może zależeć od rodzaju płyt.

--
S.