Re: Jak przeslac dane - 2 pc - kabel sieciowy?

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 18:04:06 MET

Użytkownik "Dako" <plengo@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cqet2e$nem$1@atlantis.news.tpi.pl...
> sa to dwa komputery: laptop i stacjonarny.
> Oba faktycznie maja usb.

Żeby to bezpośrednio z dysku na dysk przegrać to musisz mieć przejściówke do
dysku 2,5>3,5 - według mnie najlepszy sposób, ale jak chcesz przez kabel to
w sklepie musisz kupić kabel do łączenia 2 sieciówek tzw skrosowany. Ale mam
2 kompy w sieci i jakoś nie najlepiej wychodzi kopiowanie dużych plików. Jak
się zdecydujesz to napisz jaki masz win.
Możesz też przez USB ale kabelek do tego też trochę kosztuje, ewentualnie
przez porty com lub drukarki.
Sam widzisz że w teorji możliwości jest dużo ale w praktyce różnie to bywa.