Re: Jak przeslac dane - 2 pc - kabel sieciowy?

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 17:23:08 MET

Witam,
Nie wiem czy najprostszy , ale majac karty sieciowe , kupijesz/robisz
kabel "skrosowany" - byl opis na grupie jak zrobic .
natepnie udostepniasz katalog ( choc nie wiedziec czemu nigdy do konca
nie wiem jak to dziala w Win$$ , uzywam innego systemu) lub instalujesz
dowolny , darmowy server ftp ( na stronach chipa mozna znalesc ich
kilka) i po sprawie
Pozdrawiam Adam
PS
Jest to jedno z wielu mozliwych rozwiazan