Re: Laptop - odswiezanie 60 hz.

Autor: MPiotrek <pm_at_xnet.one23.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 15:32:28 MET

Użytkownik "semp" <semp_REMOVE_THIS_@semp.prv.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.1c34f3e830dc41bf989907@news.tpi.pl...
> Dysk laptopa sformatowalem, zainstalowalem jeszcze raz Windowsy XP i
> wszystkie potrzebne sterowniki i ze zdziwieniem przyjalem fakt, ze moj
> laptop Toshiba Satellite 1800-911 obsluguje odswiezanie 60 hz. O ile w
> normalnej placy raczej mnie to nie uwiera, to podczas ogladania filmow
> jest irytujace. Myslalem, ze to wina sterownikow albo jakiejs innej
> pomylki podczas reinstalacji, ale najwyrazniej taka sytuacja jest tu
> normalna. Jak w takim razie mam ogladac filmy z dvd albo w xvid, jesli
> odswiezanie jest tak przykro niskie? Przed reinstalacja filmy dalo sie
> [...]

Jeżeli mowa o matrycy LCD to odświeżanie jest jak najbardziej prawidłowe.
Chyba, że oglądasz na zewnętrzym monitorze CRT.
W przypadku monitorów LCD częstotliwość odświeżania ekranu nie ma znaczenia
dla wrażeń wzrokowych - tu nic nie migocze. Ma za to znaczenie tzw. szybkość
reakcji matrycy, na którą jednak żadnego wpływu nie masz - tzn. możesz
wymienić laptopa na lepszy i tyle;-)

--
MPiotrek