Plyta główna S478 - 2 pytania

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 15:17:49 MET

Witam!!!
Ogladam plyty na S478 (zamierzam kupic) i mam dwa pytanka.
1)Co to znaczy ze plyta posiad dwukanałowa obsługe pamięci?
2)Czy kazda plyta pod celerona D musi miec to dodatkowe
zasilanie?Zauwazylem ze niektore chyba nie maja.Jesli nie ma tego
zasilania to co, procek nie zadziala z ta plyta?Prosze o krotkie
wyjasnienie bo nie bardzo rozumiem po co to zasilanie?

Dzieki

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)