Dziwny dzwiek

Autor: Maly <zly_at_zly.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 14:48:48 MET

Mam nastepujacy problem. Podczas kopiowania plikow, nagrywania cd itp.
operacji dzwiek strasznie charczy i jednoczesnie jest spowolniony. Nawet jak
instaluje gre z cd, podczas ktorej leci muzyczka dolaczona do instalacji, to
dzieje sie to samo ;/ Nie wiem co jest tego przyczna. Jak sie tego pozbyc??
Acha, karta dzwiekowa zintegrowana, moze to jest zrodlem problemu?

Samsung 80 GB 7200 8MB cache, Intel Pentium4 2.8 GHz HT (Prescott), Gigabyte
8IPE775-G