Re: Temperatura dysku SATA

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 14:29:43 MET

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisał w wiadomości
news:cqedsi$41u$1@inews.gazeta.pl...

> Aha jasne, a jak przełączysz na DISABLED to nie masz żadnej kontroli
> SMARTa ani odczytów (np. temperatury)!

Jakiej kontroli? To nie BIOS dostarcza informacji tylko dysk.
Mam pod soba kilka komputerow i nigdzie nie uzywam opcji w BIOSie "smart
enabled" i jakos bez problemu monitoruje wszystkie dyski czy to HDD Health,
active smart, speedfan, czy siguardian.
Nie wiem na czym opierasz swoje tak pewne informacje?

Czujnik temperatury w niektorych dyskach nie wystepuje i moze nie byc z
niego odczytow ale to zupelnie inna historia.

--
pzdr
rb