Re: Przymiarki do Raptora - prośba o opini

Autor: Getm <getm_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:45:39 MET

> Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi - w sumie ten halas mi nie przeszkadza
> nawet jesli jest tak jak piszecie :)
> Ale bardziej istotna jest dla mnie kwestia stawiania tego w Raid i ogolnie
> sprawowanie sie na sata
> Bo jak narazie o tym nikt nie napisal - uzywa go ktos np pod Linuxem ??

Mam 36, pod Linuxem długo nie chodził, ale jak chodził to było baardzo
szybko i przyjemnie. KDE ładował się sporo szybciej (zaryzykowałbym że 2
razy szybciej niż na Baracudzie IV) a potem uruchamianie aplikacji było
prawie natychmiastowe. Co do głośności to w idle jest trochę głośniejszy od
Baracudy, ale słyszę bardziej wiatrak od PIV chodzący na 11/16 niż ten dysk,
ale faktycznie nie spałbym w pokoju w którym taki pracuje. W Raid nie
konfigurowałem, ale ludzi którzy to robili twierdzili że wzrost wydajności
jest mały i że spodziewali się sporo więcej, a były sytuacje kiedy macierz
działała wolniej niż pojedyńczy dysk. Zależy od zastosowania, ale
zostawiłbym dwa osobno i tak zorganizował sobie rozkład danych na dyskach
żeby zoptymalizować ich pracę.

Pozdrawiam.

Getm