Re: Temperatura dysku SATA

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:28:24 MET

Użytkownik "Virus_7" <rot13.ivehf_7@b2.cy> napisał w wiadomości
news:cqecge$qm1$2@inews.gazeta.pl...

> Może masz wyłączoną obsługę SMART w biosie?

Ta opcja w BIOSie nie ma akurat nic do rzeczy. SMART pozwala na podstawowe
testy dysku ktore daja wynik pozytywny lub negatywny (negatywny w przypadku
powaznej usterki dysku).
Przy wlaczeniu tej opcji w BIOSie w momencie negatywnego wyniku, system sie
zatrzyma z odpowiednim komunikatem i nic wiecej.

--
pzdr
rb