karta grafiki - z wczoraj

Autor: Slaey <spamuj)>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 09:31:02 MET

Witam ponownie grupowiczów!!!!!!!!

wczoraj prosiłem do Was o pomoc w sprawie GF 2 MX 32MB i zrobiłem wszystko
wg. wskazówek.

Oto relacja:
Wiatrak działa i karta też, wieczorem po instalacji ster do chipsetu płyty
komp stanął na dobre. Musiałem ponownie stawiać sysytem.

Axel napisał mi: U mnie na GF4 MX 440 występuje dokładnie ten sam efekt (tzn
nie chodzi nic z3D) jeżeli ustawię taktowanie pamięci powyżej taktowania
FSB. Przy
częstotliwości magistrali pamięci równej częstotliwości taktowania FSB
wszystko jest OK - u siebie w biose coś znalazłem i przestawiłem z 64 MB na
32 MB i dalej to samo. NIE WIEM GDZIE ZNAJDĘ częstotliwość FSB - nie mogę
tego parametru znalezc !!! Proszę o pomoc !!!

Po zainstalowaniu detonatora do GF 2 MX w tescie DX (test modułu 3D)
wyświetla mi komunikat :

wystąpił błąd kroku 11- tworzenie przełączanaj powierzchni podstawowej z
jednym buforem zapasowym (back buffer) : HRESULT = 0x88760028 (nieznany
błąd). I nadal żadna gierka nie wchodzi!!!

POMOCY!!!!
Z góry dziękuję
Sylwek