Re: LGA 775

Autor: CREED <e.box_at_@poczta.fm>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 08:56:22 MET

Dnia Thu, 23 Dec 2004 01:06:52 +0100, Tomasz napisał(a):

> no wlasnie jaka masz temperature procka ?? dzisiaj kumpel mnie sie pytal o
> to samo, on ma 3 GHz tez na 775 i temperatura procka w czasie duze
> obciazenia skacze do 90 stopni.
> Napisz tez na jakiej plycie?
Temp procka była do 60 st bo wiatrak nie pozwalał na wiecej [przy
prawie 5 tys obr :/ ] Usiedziec sie nie dało. System 35 - 38 stopni.
Zamontowałem w nocy dwa wentylatory do obudowy [ze starego kompa]
nadmuch z przodu na dole obudowy [Cheftec big tower] i wydmuch z tyłu
na wysokości proca. Temperatura spadła i to znacznie - proc 52 system
22
Płyta ASUS P5GDC Pro

--
Pozdrawiam