Re: Zalew leżaków - monitorów Belinea - czy warto ?

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 08:51:13 MET

> Bede wdzieczny za wypowiedzi, pozdrawiam serdecznie...

Ja raczej bylbym z za Samsungiem Philipsem moze LG oczywiscie wszystkie
sprawdzic, i wlasnie o te sprawdzenie chodzi nie kupuj monitora bez kontroli
jego wyswietlania, pracowalem w servisie i wiem ze ten sam typ monitora z
tej samej dostawy rozni sie sztuka od sztuki i to znacznie,wiec jak masz
gwarancje a po sprawdzeniu stwierdzasz ze jakosc wyswietlanego obrazu ci
odpowiada to bedziesz zadowolony z kazdego polecam NOKIATest.

Pozdrawian
Buniek