Re: jaka nagrywarka DVD z dobrą korekcja

Autor: jahu <jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 21:05:16 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1wlwfvq2o5izq$.dlg@powered.by.sniper...
> Jesteś pewien, że nie pomyliłeś jej z jakąś inną? Jesteś chyba
> pierwszą osobą, która stwierdziła, że ta nagrywarka głośno pracuje.

Właśnie sprawdziłem. To był ten NEC. Kupowałem go koledze, przez pare dni
miałem w domu, potestowałem, powypalałem parę płyt. I był bardzo głośny. Po
włożeniu płyty do napędu cały komputer wpadał w jakieś wibracje. Może to
akurat ten egzemplarz tak miał.
A każda nagrywarka DVD LG, którą miałem (a miałem conajmniej 3), działała
bezgłośnie.

> Moje zdanie jest takie: dotknął cię tzw. "syndrom posiadacza"
> (napędu LG), a tego NEC-a w życiu na oczy nie widziałeś. ;)

Nie wiem o co Ci chodzi.
Obie nagrywarki, o których pisze, miałem w komputerze conajmniej tydzień.

pozdrawiam
jahu