Napęd DVD-ROM i problem z 1 płytą

Autor: K.Gorczewski <kgorczewski_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 19:09:20 MET

Mam nastepujacy problem otoz mam naped DVD-ROM LG - GDR-8161B
i dotychczas nie miałem problemów ( czytał filmy DVD, dane na DVD itp. ).
Na gwiazdke kupilem dla syna gre Medal of Honor : Wojna na Pacyfiku na
DVD. Przynosze do domu a tu czytnik 2 razy zakreci plyta i dalej nic.
Nie widzi plyty. Wymienilem plytę na inna i to samo.
W supporcie EA ( producent gry ) mowia ze z czytnikami LG musi dzialac
sugeruja
nowsze sterowniki.
Zmienialem na tryb PIO ( wczesniej bylo UDMA ) w Windows-ie i nic.
Wgralem nowszy firmware do DVD i chipsetu na plycie głównej i nic.
Moze macie jakas propozycje ( inne plyty sa odtwarzanie bez problemu ).
Proszę o propozycje bo gwiazdka tuż tuż a to miał być główny prezent.