Re: Skaner do domu, ktory wybrac?

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 18:50:58 MET

Exar wrote:
> Zastosowanie: typowo amatorskie, zdjecia, tekst, czasem jakas grafika itp
>
> Przegladam allegro i wybralem dwie oferty (z Wroclawia).
> Roznic raczej nie ma wiekszych poza elementem skanujacym.
> Ktory skaner lepiej sie sprawdzi?
> Mialby ktos chwilke zeby zerknac i sie wypowiedziec. Zalezy mi na czasie,
> zeby do Gwiazdki zdazyc z zakupem. Z gory dzieki.

Różnica jest kolosalna! 3000ex ma porządną głowicę (CCD) i jest 4 razy
szybszy od LiDE 30 (porównaj sobie parametr ilość linii/s)! Bez sekundy
zastanowienia brałbym 3000ex. Zresztą właśnie ostrzę sobie zęby na jego
starszego brata (3200F).

Za LiDe mogłyby przemawiać jedynie mniejsze gabaryty.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki